Cuando hables, procura que tus palabras sean mejores que el silencio.

dijous, 24 de maig del 2012

AUTOAVALUACIÓ

Acabades les classes és l'hora de fer autoavaluació a partir de les preguntes proposades per Victor. La meua autoavaluació està esquematitzada amb les preguntes ja que m'ha paregut interessant separar-les:
-         
- Què he aprés?

He aprés el concepte de moviment vist des d’una altra perspectiva, he aprés que l’educació també pot veure’s des d’una altra forma que no sigui la tradicional. He aprés els diferents tipus de canvis. He aprés a funcionar un blog.
Però sobretot he aprés i encara que no està en el currículum de l’assignatura, a reflexionar més sobre les coses.
-          
- Que he fet per aprendre?

Anar a classe, intentar atendre i participar en classe. A més, actualitzar el blog amb informacions i continguts nous en relació (o no) a alguna  cosa que es donaven a classe i que, o bé per experiències personals o perquè m’interessava aprofundir.

- Que he fet per què els demés aprenguin?

He aportat noves informacions al blog que han estat a la disposició de tots i he fet reflexions a classe, intentant crear converses i contestar a preguntes.

-         -  De que m’ha servit el que he aprés, el que he fet per aprendre i el que he fet per què els demés aprenguin?

En general, m’ha servit per  reflexionar d’aspectes d’educació que pensava que eren ja normals i m’han demostrat que poden ser canviants. M’ha servit per poder aplicar-ho després.  He aprés a fer un altra forma d’educació. També m’ha servit per descobrir el món informàtic i una nova forma de connectar amb la gent.
A més, crec que l’assignatura m’ha servit per saber reflexionar sobre alguns aspectes i intentar fer-ho de forma correcta.



Aquesta autoavaluació és molt breu ja que per al que crec que m'ha ajudat l'assignatura és per adonarme'n de dos aspectes en mi mateix. 
Una és el plaer que hem produeix ensenyar. El plaer que significa que gràcies a tu i als teus coneixements algú altre pugui aprendre una cosa. Açò per a mi significa molt ja que una de les eixides més important de la carrera que estudio és l'educació i saber que t'agrada ensenyar m'aclareix una mica el meu futur.

L'altra potser és més important que la primera. Aquesta assignatura m'ha ensenyat a ser crític en moltes coses que pensava que no es podia ser. Per exemple en l'educació, on pensava que el mètode establert és el més correcte perquè és el que hi ha. M'ha ensenyat a ser crític en molts àmbits, inclús en mi mateix.
Aquest aspecte el considero molt important ja que solament s'avança millorant coses i per fer-ho s'ha de preguntar si el que s'està fent és el correcte i si és possible millorar.

Cal dir que aquesta entrada no significa el final d'aquest blog ja que intentaré seguir actualitzant-lo i donant informacions als lectors que em pareguen interessants. Gràcies a tots!


Us deixe una imatge de la classe de les caixes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada